apaan

Alla inlägg under december 2012

Av Miriam Öhrn - 31 december 2012 23:45

Hej alla!    Gott ni år!     Man kunde TYVÄRR ej göra tidinställt på 00:00     Det är lite dåligt... Men iallafall så gör jag tidinställt för jag ej skulle hunnit göra ett vanligt direkt när jag ska ha så kul med annat gott folk Men jahapp,jag vet inte tyvärr vad jag ska skriva i detta inlägg. Det var mer bara en "Gott nytt år hälsning!" SÅÅ

Gott nytt år ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!Älskar eran bloggerska! :)

  Exakt ett är sedan.... Urk,blä,usch,äcklig,ful!!!!!! Alltså denna bild blev tagen på dagen av nyårsafton eller dagen innan! Minns inte  


/Miriam,gott nytt år!   

;*

Av Miriam Öhrn - 28 december 2012 18:56

Grattis älskade bajs korven Karolina :* Du är min andra halvs älskling! :) Love u! <3 GRATTIS GMN!!!!!! :*****

Av Miriam Öhrn - 28 december 2012 10:53

Är i Stockholm nu! :*

Av Miriam Öhrn - 24 december 2012 23:10

Videon kommer imon för hag firar julaftoned pappa imon,så då får jag ju där oxå! :) OPPS! Nu sa jag hemlisen,men det kanske inte gör ngt! Säger iaf INGET som jag fått! ;) Iaf hejda! Kollar på James Bond GoldenEye. Sitter i ett lila linne med nya pyjamas byxor och ny sov rock! Bye! :)

Av Miriam Öhrn - 24 december 2012 20:49

Om jag hinner fixa & så,då kommer den ikväll! :) Hur har din julafton varit? Min har varit SJUKT bra!!!!! Iaf så får ni ha det bra så kommer videon! :)

Av Miriam Öhrn - 24 december 2012 15:44

Nu så sitter jag och kollar på Kalle Anka,sedan ska jag & SEN ska vi öppna mammas julklappar... ;) Är såklart glad att det är julafton,sjukt mysigt!!! Familjen,ljusen,Kalle Anka,julklappar,"tomten",julgranen & ljusen på granen & osv. Jaja,hörs! Pöss-pössssi jag hoppas ni har en bra fortsatt kväll,så hörs vi senare <333 Ps,kolla vad många presenter ;)

Av Miriam Öhrn - 24 december 2012 13:37

Kapp,har fått en sjukt bra present som kommer upp med alla andra som jag får ikväll !!! Pussi-Li-puss,puss haha :*

Av Miriam Öhrn - 23 december 2012 22:27

Hej & hå allihop <3 Hur mår ni? Jag är själv så sjukt taggad till imon! Julklappen till ER Kmr imon ;) Iaf så har jag tänkt på en grej...! Varför måste ALLA rika folk/kändisar MÅSTE ha en inne pool -.- & en egen bio.. ;( Alltså bajsa på er ;) Hihihahahehe Iaf så hörs vi,pussilipuss-puss ;) :)
Jepp,så här ser dagen ut imorgon: (+ en bild på mig,hihi :* )

Presentation


Hej! Jag heter Miriam och är 11 år! Jagt gillar att rida och konstsim. Hoppas att du gillar denna blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards