apaan

Alla inlägg under mars 2013

hej

Av Miriam Öhrn - 25 mars 2013 15:58

Som ni ser så har jag börjat blogga lite smått och gott... Men iallafall så hade jag skit tråkigt förut. Så jag tog lite ego pics:

    Denna är HELT oseriös, hahaha. Jag bjuder ;D

 

Denna tog jag också. Rätt så nöjd! Iaf, hörs ;*

/M

Av Miriam Öhrn - 25 mars 2013 10:12

Hej alla! Nu ska jag visa typ ¤ (Tror jag) 2 spel. Som jag & Anna ALLTID spelar när vi blir uttråkade:

Guld finger är snabbt finger spel. Man kan välja mellan 2-3-4 spelare. Man sätter sitt finger (Om man är 2 spelare så finns det 2 kappslar) Då så är de en rektangel i mitten, den blinkar röd & när den blir grön. Då ska du ta upp fingret SÅ fort du kan! Ett roligt spel som man kan vara upp till 4 spelare! Sök: Guld finger (på AppStore)

 

Luft hockey. Ett roligt spel där med. Man ska spela 1 spelare & 2. Man kan köra med 1 puck eller 2. De är enkelt. Luft hockey vet de flesta vad de är! ;)

  Fingle. De där suuuuuuper kluriga spelet. Man MÅSTE vara 2 på de här. Tilloch med fler tror jag. Ett klurigt spel med att de finns flera olika 4-kanter som rör på sig. Då ska du ta ett par 4- kanter som inte rör på sig. De ska du flytta med de 4-kanterna som rör på sig. Sen ska de koma en cirkel i mitten när du flyttar de där 4-kanterna med de fyrkanterna som rör sig. Sök: Fingle Free (På Appstore)

     Science VS Magic. De roligaste. De är flera olika minispel i ett. En är en flicka (Magic, de där rosa som man inte ser.. :3 ) Den andra är de där geniet som är en kille. Då väljer man olika minispel.

Hoppas de här va ett bra inlägg? :) Hej då!

-M

Av Miriam Öhrn - 24 mars 2013 13:41

Fotade lite idag  

 

      Tog massa mer. Men lägger ut dom nån annan dah! Puss. Uppdaterar er senare  

-M

Av Miriam Öhrn - 21 mars 2013 18:24

Hej hej. Torsdag idag... Blääää! Önska Torsdag inte fanns så fredag kom direkt :D Iallfall så fick jag ont i magen idag & åkte hem D: Inte kul. Prutt, prutt :/ Ska hjälpa mamma med maten :3 hörs! :)
-M

Av Miriam Öhrn - 19 mars 2013 20:37

Jag har inte bloggar ett skvatt på typ 20år. & komenterat & skällt på mig här ni inte ;) Har haft en tuff dag idag. Privat tyvärr... Så jag fräschar upp mig med lite bubbelbad nu kl halv 9. Mys?. Ja ni? Asså hur många veckar har de gått..? 3000000000 miljoner veckor sen kanske ? (Sist jag blogga) Ska försöka skärpa mig, annars kanske blogg inte är nåt för mig... :3 Men ja. Har de "trevligt" här i badet ? <---- Ser ni stjärnan? :D Iaf så hörs vi nu va? Kika mig om ni vill: mirriizz || Snälla orkar inte med neråt puffar längre. Sååååååå gammalt så de inte finns ett årtal ;D

Av Miriam Öhrn - 8 mars 2013 16:27

Förlåt för dålig uppdatering :/

Presentation


Hej! Jag heter Miriam och är 11 år! Jagt gillar att rida och konstsim. Hoppas att du gillar denna blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards