apaan

Alla inlägg under januari 2013

Av Miriam Öhrn - 31 januari 2013 19:43

Asså Dessirée`s nya design. Gud vad frän alltså. Älskar den. Så cool. Mode med... Asså love it!!! Kolla:

  Asså det är hennes stil + att hästen gör ALLT coolare. Perfektion enligt mig. Asså om ni kollar på hästen ocks.KÄR Alltså dom har ju tagit spray på hästen och så,det kan man ta bort med vatten,det kanske inte är snyggt men i denna header är det PERFEKT,men annars manen,halsen. ALLT. Den är så fin *.* 

-Miriam<3


Av Miriam Öhrn - 30 januari 2013 14:21

ASSÅ jag har varit hemma idag efter som jag klantade mig igår i skolan och var på akuten i 5 timmar och har nu kryckor. Iallafall,när jag satte mig vid datorn och tänkte sätta på en film så kom mamma hem med en Ben&Jerrys och åkte igen *.* Mamma är BÄST<3

Av Miriam Öhrn - 28 januari 2013 16:30

Tjockar mig till PLL

Av Miriam Öhrn - 28 januari 2013 07:48

Hej alla! Idag så är det skola som gäller... *Suck* :P Hehe. Men OOO jag vill inte gå till skolan i det kalla vädret med allt plugg,alla lektioner,NEJ! Jag orkar inte ;( Om jag fick börja styra över hela världen så kommer en av mina regler vara att man får gå i skolan OM man vill ;) Och dom som typ inte gått i skolan får typ ett jobb på dagis ;) Haha. Nu kollar jag på PLL (Pretty Little Liars) VÄRLDENS bästa serie *.*
-Miriam,Ps. Den nya headern är nu ute<3 (Skit i B;et på bilden ;)

Av Miriam Öhrn - 27 januari 2013 10:39

Helluuuu! :D Hur är det? Själv är det bra! Vaknade som om jag redan varit vaken,haha. Sen så gick jag upp hälsade på min hund och åt frukost. Men nu så ska jag typ borsta tänderna,kamma håret & klä på mig. Sen så ska jag köpa jeans,sen åker jag till BÄSTA Anna! Vi hade sjukt kul igår<3 Enligt mig iaf. Vi gjorde en video som kanske kommer upp någon dag! Yes! ;) Men ja,vill ni att jag ska byta header? Snälla HJÄLP<333 Komentera nere! Ska jag ha den gamla eller denna?: Ses! :**

Av Miriam Öhrn - 26 januari 2013 11:36

Hej alla *Vink,vink* hahaIdag så händer det typ att jag ska klippa mig och sen åka vidare till Anna om det går  Vad händer för er idag? Just nu kollar jag på HejaInternet "Läs min dagbok" haha! Han klagar på sig själv och pratar som om det inte var han,haha  Men nu ropar mamma för att vi ska åka och klippa mig (antar jag,hehe) Vi hörs  

    Spanien   Tog denna bild i vårat sommar hus efter en show jag vart med i! Hehe... Ses

 

Av Miriam Öhrn - 24 januari 2013 21:17

Glömt helt bort bloggen :3 Sorry. Jag Kulle skriva ett inlägg idag i skolan men pluff,vad ska jag skriva om liksom?! Haha,liksom "Hej,nu är jag i skolan! Hej då!" roligt blogginlägg,jäääätte -.- Så jag väntade tills ikväll när jag hade nåt att skriva om. Var på besök på en skola,ja-ja-ja-jaaaa där ska jag börja ;) Haha! Varit på hindersmässa idag och ska gå i helgen igen med mamma<3 Hur har eran vecka varit? Min har faktiskt varit svängig men braaaa! Skolan behövs känner jag. Mina tankar behöver gå till annat. De gör skolan! <3 Men ja,nu ska jag ta och fixa mig! Har nyss duschat och så! Ses! :-*

Av Miriam Öhrn - 20 januari 2013 15:16

Åker skidor med lurarna i<3

Presentation


Hej! Jag heter Miriam och är 11 år! Jagt gillar att rida och konstsim. Hoppas att du gillar denna blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards