apaan

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Hejjjjjjjj! Välkommen.välkommen! :)

Av Miriam Öhrn - 5 december 2012 15:25

SVENNE DÄR ELLER DÄR! ;) (Skämta  )  Tja tja! Alltså  välkomna till min blogg! Förra bloggen var inte så bra & sen glömde jag mitt lösen på min bästa blogg!    Såååå.... Jag har redan en TOPPEN header till denna bloggen! Gjord av: http://guurkan.bloggplatsen.se/ Min bästa vän    FÖRRESTEN 19 dagar till jul!!!!   Så sjukt kul! Eller?! Vad önskar ni er i julklapp? Själv så önskar jag mig 1: Häst (Såklart) 2: Ipad2 vit 3: Skal till ipaden som ska vara ett cover skal i blått 3: Morgonrock! Inget mer så iaf! Vad har ni täbkt ut för Fredag,Lördag,Söndag? Själv på Fredagen ska jag till Stockholm med Anna,Hanna(Min syster),Matilda (Min systers kompis) & mamma sen Oswaldo (Annas pappa) Efter som alla håller på med julkalaender,luckor,tidningar! Allt sånt grejs,så har själv tänkt att börja med det! Kommer prata med Anna om hon vill vara med i den! Kommer kanske inte koma förns typ 10 December. Kanske inte gör något...   Jahapp.. Råkade göra en knasig grej när jag uppdaterade till IOS6 så nu har jag inga appar...! Allt det jag hade  Men jaa hörni... Man gör alla något  fel i livet  Just nu sitter jag i mitt rum skriver detta inlägg med TERMOSAR på mig,normalt? Skulle inte tro det   Jahapp... Inget mer att säga..? Eller JOOOOOO! Jul Kalendern i år är bääääst   Smileyn!!!   HAHAHIOHIOHIHI! Texten! Haha! Nä.nu hurni så är jag flamsig som en groda (Grodor?! Är dom ens flamsiga,knasiga mig!    Hejdå!    Hade TYVÄRR ingen bild på mig för att jag rensade nyss min dator   Men headern kommer ju snart upp (Ikväll) Så då ser ni ju en bild på mig! Hejdååååå!   /Miriam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

HEJ

Av Miriam Öhrn - 1 januari 2014 15:30


NÅN SOM MINNS MIG?!!? Ja hörni.. 2014 alltså ett år sen ;) Oj vad aktiv den vart ja... Men Jaja, bättre sent än aldrig? Har ni haft bra jul? Har ni haft bra nyår? Har ni haft bra sommar? Har ni haft ett bra år? Oj vi har missat lite ...

Av Miriam Öhrn - 21 april 2013 22:23

Av Miriam Öhrn - 19 april 2013 18:35

... Nagellacket från Nordic Cap jag köpta en gång ? Jag tänkte visa en dålig bild hur de sur ut när de sitter på ...

Av Miriam Öhrn - 19 april 2013 18:35

... Nagellacket från Nordic Cap jag köpta en gång ? Jag tänkte visa en dålig bild hur de sur ut när de sitter på ...

Av Miriam Öhrn - 8 april 2013 20:45

Måndag kväll... Tisdag imorgon.. 1 dag närmare fredag.. 1 dag närmare helgen.. 1 dag närmare sommarlovet.. 1 dag närmare min födelsedag.. 1 dag närmare julafton.. 1 dag närmare allt ! ...

Presentation


Hej! Jag heter Miriam och är 11 år! Jagt gillar att rida och konstsim. Hoppas att du gillar denna blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards