apaan

Alla inlägg under januari 2013

Av Miriam Öhrn - 17 januari 2013 11:30

Sjukt god mat. Pannkakor. Mumssss! Gott var det! Vi var 6 folk i mitt bord och vi åt 6 pannkakor var! HAHAHA! Nu vill Isadora ha mer! :* Haha! :D Aaja måste fortsätta ha kul med friends! <3 Hej då! :* Ps,valet om IPhone 5 har jag inte gjort än :3 HJÄLP?!!!!?!!!! :3

Av Miriam Öhrn - 16 januari 2013 14:06

Funderar om jag ska köpa IPhone 5 eftersom min telefon är konstig & mitt abonnemang går ut. Och om jag ska skaffa,vilken färg?! :3 Kan inte bästema mig...!!! Ses! :*

Av Miriam Öhrn - 14 januari 2013 14:54

Att göra en video för er<3 Den är klar och jag ska nu hem och redigera den :D Det kanske kommer några bloopers. Vi var tvungna att radera ett par bloopers ;( Men hoppas det inte gör ngt. Det är SÅ dåligt att Videofyme inte funkar på bloggplatsen för att dom har sitt egna system >:( <--- Sur gubbe ska det där vara! ;) Nu är jag vidd busshållsplatsen och väntar på bussen. Asså Gud vad skolan gör så jag inte hinner blogga :3 Känner mig så stressad med allt i skolan så jag tror jag ska ta glas när jag kommer hem :D Ska belöna mig med set efter att jag varit så bra i skolan .__. <--- Ser ni valen?? :) När jag var ett STORT töntigt fan av Foki gjorde jag dom där hela tiden ;) Jag var en STOR tönt då :3 Men uppdaterar när jag är hemma ! LOVAR :** Ses! <3
-M

Av Miriam Öhrn - 12 januari 2013 16:54

Nu ska jag på bio. Hobbit. Filmen verkar super om man sett alla sagan om ringen ;) Annars om msn ser Hobbit & inte sett dom andra förut så TROR jag att det kan bli svårt för dom att hänga med :) Men jag önskar er en bra fortsättning på dagen :D

Av Miriam Öhrn - 11 januari 2013 17:16

Wooopa! Åker när som helst! ~Strunt i bilden~

Av Miriam Öhrn - 11 januari 2013 15:38

Här i Örebro har det fallit pulver snö;) Det är roligt att gå i det för att sen sparka iväg det :P Åker snart med pappa och ska åka skidor (Bääääst) Kul ska det bli!!!!! Vad händer er? :) Men uppdaterar senare,LOVAR<3

Av Miriam Öhrn - 9 januari 2013 18:25

Hrj :) Än så länge så har 2 dagar av 350 (?) Dagar gått :) Eller det kanske ska vara 150 (?!) För 350 dagar kanske var på ett år! ;) Smart jag är?! Nej...?! Haha! Igår red jag Lollipop (Värsta Ferrarin :3) Hon gick inte att stoppa i galoppen & ville bara köra meeeer :-/ En annan tjej ramlade av ;) Så det blir 2 tårtor på teorin när det är yeahhhh :D Mums mums <3 Ja,vad ska jag mer berätta? detär JOBBIGT att gå upp tidigt på morgonen nu :-I Men vi hörs :-)

Av Miriam Öhrn - 7 januari 2013 19:49

Japp! Lovade er <3 Vi hörs :*

Presentation


Hej! Jag heter Miriam och är 11 år! Jagt gillar att rida och konstsim. Hoppas att du gillar denna blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards